@salming_running @kallewick #TeamSalming #nononsense

Som jag skrev igår, så skulle jag och Kalle Wickström (@kallewick) träffa Salming Running (@salming_running) för någon form av sammarbete. Kl 10:00 träffade vi Joakim Sandin som är Product Manager Running på Salming Running för ett, från min sida, förutsättningslöst möte.

Det var ett bra avslappnat möte som började med ett gemensamt simpass på Borås Simarena.

 1459993_771432669549817_20166980_n

Jag har börjat göra voltvändningar och förbättrat tekniken avsevärt sedan jag och Kalle sågs i oktober, Kalle var förbluffande nöjd med tekniken fast jag behöver öva mer voltvändning  för jag  tappar nog 2s pga dålig teknik där. Vi tog tiden på en hundring, målet var 1:35 och det lyckades jag prestera. Det ser ljust ut.

Joakim är löpare och hade det tufft med crawlen, men efter vår coaching och övning med dolme artade det sig.

Efter simningen avnjöt vi en snabblunch i Borås Simarenas kafeteria. 

hero_start_130502

När lunchen var avslutad tittade vi på vårt sponsorsammarbete då dök även en annan ambassadör för Salmin Running upp, nämligen Jonas Colting @jonascolting. Han hade simmat och hälsade bara snabbt och rusade sedan iväg.

bild2

Mötet idag mynnade ut i att jag och Kalle bildar Team Salming. Detta innebär att vi kommer köra några triathlontävlingar tillsammans, i sponsrade kläder och skor men även något event med Salming Running. skor

Otroligt spännande och inspirerande inför säsong 2014.

 

 

 

Kommentera

