Out of bounds

Ett slag utanför fairway kan man säga…….

Allt har gått enligt plan fram tills en månad sedan. Jag har fått en stressfraktur i foten. Troligen var det hårda intervaller i fivefingers och innebandy som ställde till det för mig. Detta har medfört att jag kan inte löpträna som jag tänkt. Cykla på trainern har gått bra. Simningen har legat nere vilket är skitkass. Varför? Jul, nyår och en fantastisk skidresa till Sälen.

Utförsåkningen gjorde susen för min fot, det gör inte lika ont när jag går längre. Men ur träningssynvinkel var det inte bra. Jag har cyklat på trainern nu när jag kommit hem och orken verkar försvunnit, ingen power i benen men det går kanske fort att träna upp igen.

Jag får plocka fram min wedge och slå bollen tillbaka på fairway igen. Nu har jag en månad pappaledigt har jag framför mig, jag ska försöka få till ett trainerpass när den lilla sover på dagen. Nu ska kraften i benen tillbaks.  

2 reaktioner på ”Out of bounds

Kommentera

