Inte mycket nytt…..

Ibland händer det inte så mycket i ens liv. Det rullar på, vakna, barn till och från dagis, simning, cykling, löpning, OS på tv, läggnings rutiner och sova själv.

cropped-skor.jpg

Så har det varit för mig sedan det senaste inlägget. Jag har försökt att komma på något att blogga om. Men det mesta känns som gammal skåpmat. Detta inlägget blir mest om just det, sånt som jag redan skrivit om, nästan, jag har ju upplevt liknande fantastiska dagar innan.

Det som hänt sedan senast är att jag bestämt mig för att inte spela innebandy på jobbet. förra gången hade jag så ont i knät efter att jag kunde inte träna på 4 dagar.

bild 4

Trainercyklingen rullar på, den med. Jag tycker dock att det blivit lite tråkigare att cykla än innan, de vita väggarna i källaren ger inte samma inspiration längre. Eller så kanske beror det på att jag äntligen blivit frisk från min stressfraktur och kan springa och hellre gör det.  Som tur är finns Youtube, där finns Ironman TV och många avsnitt att titta på.

bild 7

Åsenhögarundan bemästrade jag igår på 1 min snabbare än jag någonsin tidigare gjort. 16,6 km på 1:13:03. snitt/maxpuls 158/168

 garmin åsenhöga

Min akilleshäl, simningen ska vi se över på torsdag morgon, två av mina arbetskollegor ska hjälpa mig att filma min simning, kanske skicka till någon som kan se vad jag gör fel, något måste det vara.

1459993_771432669549817_20166980_n

cropped-skor.jpg

Kommentera

