Native fitness och veckan som varit

native fitness

Native Fitness som äger Smartgym.se säljer webshoppen men fortsätter stödja mig. I veckan leverade dom ett prov på en ny kompressionströja från Virus. Tröjan satt riktigt skönt och har en förstärkning isydd som ett X i ryggen vilket drar bak axlarna lite och gör att man får hjälp att behålla hållningen när man blir trött.

virus och beetit

Jag fick även levererat Beet it Rödbetsjuiceshots

Veckan som varit….

 …började ju som sagt med simning med Schmidt. Jag har funnit glädjen i simningen igen. Jag simmade tre gånger i veckan som var. Alla pass med fokus på teknik.

simhall gnosjö!

Detta har medfört att jag nu simmar längd efter längd helt obehindrat. Det är riktigt konstigt att jag helt plötsligt blev helt oduglig på att simma.

Det går fortfarande för långsamt, men det går iallafall lika långsamt som i somras istället för långsammare än i somras. (?)

Jag har slitit på hårt trainern med, jag fortsätter med mina tunga intervaller. Det känns bra, det känns som att jag kommer vara starkare och snabbare i år än förra året. Det börjar dra ihop sig till utesäsong, jag är riktigt sugen på att komma ut och prova benen efter en hård inomhussäsong.

bild 3

Nyheter från Team Salming:

Joakim Sandin aka ”Office Rat Runner” har hotat med att komma på ett smeknamn till mig, lycka till med det. Ingen har lyckats hittills. inget som sägs när jag hör iallafall 🙂

Fotriktigt i Borås

Fotriktigt var först i Sverige med skorna från Salming. Jag var där och kollade i torsdags, provade lite skor och snackade lite.

fotriktigtfotriktigt 2

Salming på hedersplatsen i butiken

fotriktigt 3

Satt som en handske

Nu har jag inte tid med detta längre, åter till familjen, livet och träningen. 

salming nonosensecropped-skor.jpgnative fitness   decalprodukter-bannerAnderstorps OK 

Kommentera

