Salming Runnings Ambassadors

bild 3

Igår fick jag ett mail från Joakim på Salming. De hade lagt upp en flik på Salming runnings site med oss ambassadörer. ambassadors

Kolla in så snyggt:  http://www.salmingrunning.com/ambassadors.aspx

Senaste tiden har varit hektisk men jag har ändå lyckats få till några bra träningspass.  Det verkar helt klart som att GPSen visar fel. Jag har gjort två pass i öppet vatten där jag simmat långsammare än i Folkes göl. Det har varit lite blåsigt ,vågigt och bråkigt på simningen. Men det borde inte påverka att jag simmar så mycket långsammare. Jag ska simma i gölen igen och se om det går fortare. Jag är ändå nöjd med det jag presterar just nu i öppet vatten. Målet i Köpenhamn är 1:45/100m och just nu simmar jag fortare än så

bild 1

Vackert vid nissan

På första simningen i Nissan så träffade jag en dam som heter Eva, hon frågade om jag ville att hon skulle fota mig när jag simmade. Resultatet ser ni nedan

bild 2bild 5 bild 4

Foto: Eva

Löpningen är som jag skrivit tidigare mycket stabil. Jag sprang 25 km senast och det gjorde jag på dryga 2 timmar, även det inom målet för Köpenhamn.

kmd-ironman-copenhagen-logo

Härnäst på schemat står det cykling men först blir det midsommar med allt vad det innebär.

Så…

midsommar

Glad midsommar!!!

cropped-skor.jpg

Kommentera

