Semester, umara, träning

20140709-082024-30024541.jpg

Semester!! Fantastiskt!!! Sol och bad och värme. Det betyder Hagöns Camping för familjen, det betyder även blogginlägg via telefon. Det har jag inte gjort tidigare.

Det senaste som hänt är att jag åter igen blivit kontaktad av Umara Sports. Denna gång av Simon Gustavsson som har gett mig ett erbjudande om energisponsring.

20140709-082101-30061272.jpg

Det finns både för och nackdelar med sponsring. Det får inte bli för mycket prestationskrav, då blir det ett påhäng istället för nytta. Men det Umara kräver ligger inom rimliga gränser.

Jag kommer att återkomma till detta när allt är klart.

När det gäller träningen så tänkte jag fokusera på cykling fram till Köpenhamn.

20140709-082131-30091416.jpg

20140709-082320-30200237.jpg

Efter Vansbro har jag cyklat till och från jobbet. Det är 85km enkel resa så det är ett lagom pass. Tyvärr kunde jag inte ta med cykeln till Hagön denna gången, så mycket för cykelfokus. Jag får simma desto mer istället. Löpningen känns som vanligt, inget att oroa sig för. Jag kör ett distanspass i veckan för att underhålla. De andra grenarna får utrymme istället. Det blir inte mer denna gången. Hoppas jag sitter vid en dator nästa gång, det var meckigt att skriva inlägg med telefonen.

 

 

 

 

Kommentera

