Race Day

20140709-082131-30091416.jpg

Idag är det dags! Jag är otroligt taggad och spänd.

Precis när detta inlägget postas går starten för min första Ironmantävling. (om tekniken fungerar)

Målet för dagen  är under 10 timmar, som det är idag känns det som att det kommer gå bra, bara vädergudarna och däckgudarna är med mig.

Så här ser mina tänkta splittar ut:

Simning:1 timme 10 min
T1: 5 min
Cykling:5 timmar 10 min
T2: 5 min
Löpning: 3 timmar 30 min
Totaltid: 10 timmar

Ni kan följa mig här:
Ironman KMD Copenhagen
e
ller
Facebook
e
ller
Iroman DKs eller IMTrackr apparna som finns att ladda ner på appstore

Lycka till alla triathleter idag!!!!

 

 

salming nonosense20140709-082101-30061272.jpg    salming-runlab-logocropped-skor.jpgnative fitness decalprodukter-banner

Kommentera

