Sköna dagar och lite om framtiden

Efter KMD Ironman Copenhagen har jag bara haft det gött. Träningssuget har inte infunnit sig. Jag har lirat lite innebandy med grabbarna på kåren, det kan knappt kallas träning. Men innebandy är roligt, man blir trött och får svettas.

20140709-082131-30091416.jpg

Jag har varit på en veckas semester på Rhodos med familjen.

rhodos_karta

Där har jag bara ätit gött, druckit öl och varit med familjen.

lollo_bernie_hotellbild

Lollo och Bernie

Jag åkte dit med inställningen att inte träna alls. Jag lyckades inte helt med det. Träningssuget infann sig igen under veckan jag var där. Havet nedanför hotellet hade kristallklart vatten så jag kunde inte motstå att simma lite. Men det blev bara en öppetvattensimning.

Sunwing-Kallithea-Beach IMG_4065IMG_4069

foto från balkongen

Nu när jag kom hem har jag började jag fundera på framtiden och det har börjat utkristallisera sig ett mål  i ”Team Salming style.” Vi gillar ju att spänna bågen hårt. Men det håller jag för mig själv, än så länge.

Salming

Under hösten ska jag fokusera på styrketräning och simning, jag behöver stärka upp kroppen, framför allt bröst, rygg och axlar. Jag ska även försöka göra en liknande träningsperiod inom simningen som jag gjorde förra hösten. Det gav resultat.

1459993_771432669549817_20166980_n

Att trainersäsongen börjar i november och att jag ska köra mer intervaller för att få högre fart i benen står klart sedan länge. Att jag kommer samarbeta med företagen nedan på något sätt är även det klart men inte hur. En mycket spännande framtid lurar bakom hörnet.

Mål, samarbeten och träningsscheman kommer kommer ni kunna läsa om här efter hand. Hoppas ni följer min resa mot nästa Ironman.

2015

salming nonosense

20140709-082101-30061272.jpg    salming-runlab-logocropped-skor.jpgnative fitnessdecalprodukter-banner

Kommentera

