Veckans Triathlet

För några veckor sedan kontaktade Isabelle Öblom på Runners World mig och undrade om jag ville medverka i Veckans Triathlet.

bild 2

Det är ju jätteroligt att någon intresserar sig i min träning, mina mål och visioner. Det resulterade i en artikel som jag tyckte blev jättebra.

Läs hela artikeln här: Veckans Triathlet

I övrigt har det inte hänt så mycket, jag kör på som vanligt. Staffan Dahlgren (@DahlgrenStaffan ) twittrade om att han skulle göra 60 armhävningar om dagen i 30 dagar, ( ) den tweeten blev viral och många hängde på, där bland jag och hittills har jag hållit vad jag lovat, utom en dag, men jag reparerade mitt misstag genom att göra 120 armhävningar dagen efter. Häng på ni med.

simhall anderstorp

Idag ska jag träffa Andreas Bogesten i Anderstorps simhall. Han lovat personlig simcoaching från bassängen. Det verkar lovande. Jag ska ta med kamera så får vi se om vi hinner filma lite, fungerar tekniken kan jag kanske posta min usla simning i nästa inlägg.

Tills dess…… Lev väl.

Besök gärna mina sponsorer nedan.

salming nonosense

20140709-082101-30061272.jpgIMG_4329

salming-runlab-logo

  native fitness

Kommentera

