Salming Concept Store Stockholm

Snart är det dags!

Öppningshelgen för Salming Concept store i Stockholm närmar sig med stormsteg.

salming running Stockholm

Det ska bli riktigt kul att träffa alla! Framför allt ska det bli kul att träffa alla i Team Salming.

Så här har Joakim aka Office Rat Runner  valt att lägga upp dagen för oss i Team Salming:

09.00 Samling ute på Bosön
10.00 Presentation Salming Running 2015 – ”Phase 2, Establish & Expand”.
11.00 Team Salming Track Meet invitational
12.00 Lunch ute på Bosön.
14.00-18.00 Invigning Salming Concept Store, Kungsgatan. Medlemmar i Team Salming ömsom minglar, ömsom tar med sig lyckligt lottade kunder ut på en lugn löprunda för de som vill prova snabba skor.
19.00 Lagmiddag

Eftersom Team Salming Track Meet invitational är årets mest prestigefyllda lopp kommer jag att har jag lägga om träningen till fokus på löpning, och att löpa snabbt. Att göra något annat än personbästa på distansen finns inte.

Jag tror jag ska springa i Salming Race.

Salming Race 2015

Här om dagen kontaktade Per på Tripodden mig för en ”vardagsintervju”Tripodden

Vi har lite sporadisk kontakt och snackar lite då och då. Nu snackade vi om det som varit, Umara Sports, framtiden och om öppningshelgen i Stockholm. Det blev i alla fall ett avsnitt som han sa att det släpps på fredag (27/2).

I övrigt har det inte blivit mycket träning då jag har haft kvällstjänst på Guttasjöns utbildningsområde. Ett gäng deltidsbrandmän ska övas på kvällstid. Det är bara att gilla läget.

Så här kan det se ut: Länk till Instagram

Efter löpfokus de kommande veckorna ska jag återgå till simning men jag ska jobba på farten. Simcoach Andreas säger att jag ska lägga in 50m intervaller och ”sedan hitta en skön rytm som är snål men ändå med fart i.”

Besök gärna
Salming Running Academy på Youtube
academy_logo

och

mina sponsorer nedan.

salming nonosense

20140709-082101-30061272.jpgIMG_4329

salming-runlab-logo

  native fitness

Kommentera

