Vägen tillbaka

Efter att graviditet och förlossning är över börjar nu livet på allvar. Vi har nu blivit sex (!!) stycken i familjen och förhoppningsvis hittar vi snart lite rutiner och vardag.

img_0510
Har köpt stooor bil med 7 säten

Jag har ju knappt tränat alls under 6 månader. Månaden som gått har jag försökt simma cykla och springa fast bara i distansfart. Intervallerna börjar jag med på jobbet i november.

Första löppasset var jag ute och sprang nästan 11km. Det gick långsamt, var tungt och gjorde ont. Jag kände att jag måste göra om det igen.

img_0749
Man får försöka hitta sätt att kombinera familjeliv och träning.
Svea cyklar o jag springer

Planen för resten av året och 2017 blir att försöka finansiera ett cykelbygge. Därför hoppas jag att folk köper mina grejer som jag inte behöver.
De ligger ute på:
https://marcustriathlon.wordpress.com/saljes/

Hur planen på tävlingsfronten ser ut vet jag inte ännu.

Min gamla trotjänare är nu såld, den får leva vidare hos Håkan som säkert kommer att ta väl hand om den.
img_0781 img_0782
Lastad på Håkans bil – Hej då min vän!!

Nu börjar jakten på en annan ram. Vilken det blir återstår att se.

Ytterligare en rolig nyhet är att  jag förlängt avtalet med Salming. Tack för att ni fortfarande tycker att jag är värd att jobba tillsammans med.

salming nonosense

Besök gärna
Salming Running Academy på Youtube
academy_logo

11219230_757692801018055_3908064956374571966_n
Gå med i USC
USC

salming-runlab-logo

  native fitness

freemax logo

 

Kommentera

